Aktualności
PRZYDATNE INFORMACJE:
- Obrady przez dwa dni konferencji toczą się na Wydziale Prawa i Administracji, ul. Bojarskiego 3. Audytorium A i Sala Posiedzeń Rady Wydziału znajdują się na parterze (Sala Posiedzeń w korytarzu na wprost od Baru). Sale ćwiczeniowe 101, 102, 108, 109, znajdują się na I piętrze, zaś sala 203 mieści się na II piętrze (dostępna schodami i windą).
- UROCZYSTA KOLACJA zaplanowana jest w czwartek, 21 września, na godz. 20.00, miejsce: restauracja Zajazd Staropolski, Hotel Gromada, ul. Żeglarska 10/14, Toruń, https://www.gromada.pl/hotel-torun
- TRANSPORT:
- między Starym Miastem a Wydziałem Prawa UMK można przemieszczać się tramwajem linii nr 1 (np. z Dworca Miasto, Placu św. Katarzyny, Wały gen. Sikorskiego), nr 7 z Dworca Autobusowego, Alei Solidarności, Placu Rapackiego – kierunek UNIWERSYTET; koszt biletu normalnego 60 min – 3,80 PLN
- tel. przedsiębiorstw taksówkarskich: Hallo Taxi Toruń 56 33 33 333; COPERNICUS HALO-TAXI 1-9192 , 1-9191 lub 1-19193; Zrzeszenie Transportu w Toruniu 56 654 01 01; ceny są przystępne, wyższe w taryfie nocnej. Postój na Starym Mieście: pod Teatrem im. Horzycy
- Spacer spod pomnika Kopernika na Starym Mieście na Kampus UMK zajmuje ok. 40-45 min (pod WPiA 3,3 km)
Organizatorzy oferują także zorganizowany transport:
- 21 września - CZWARTEK
- GODZ. 17:00 - 2 X WIĘKSZE AUTOBUSY - łącznie na 100 osób (autokary) z
WPiA na starówkę/centrum pod salę na Jordankach (przystanek po drodze
przy domach studenckich 5 i 6 + Hotelu Mercury – Ul. Tujakowskiego/Słowackiego)
- GODZ. 17:00 - 1 X MNIEJSZY AUTOBUS (30 OSÓB) z WPiA do Hotelu Akademickiego na Szosę Chełmińską 83a
- GODZ. 18:00 - 1 x MNIEJSZY AUTOBUS dla kierowników katedr z WPiA w TRZY miejsca - do Hotelu Akademickiego, pod salę na Jordankach i pod domy studenckie 5 i 6 + Hotel Mercury - Ul. Tujakowskiego/Słowackiego
- GODZ. 19:45 - 1 X MNIEJSZY AUTOBUS z Hotelu Akademickiego na starówkę (przystanek – sala na Jordankach) – dalej przejście do Hotelu Gromada na uroczystą kolację
- GODZ. 22:00 - 1 X MNIEJSZY AUTOBUS ze starówki (spod sali na Jordankach) do Hotelu Akademickiego - 22 września - PIĄTEK
- GODZ. 8.45 - 1 X MNIEJSZY AUTOBUS z Hotelu UMK na WPiA UMK
- GODZ. 8:45 - 2 x DUŻE AUTOBUSY ze starówki (przystanek spod sali na Jordankach) na WPiA UMK
Prośba do uczestników preferujących określoną dietę.
W związku ze zbliżającym się terminem naszego Zjazdu, chcąc zapewnić wszystkim Uczestnikom pełen komfort udziału, prosimy osoby preferujące określoną dietę o informację mailową w tej sprawie.
Wszystkich Państwa preferujących posiłki diety wegetariańskiej lub bezglutenowej, którzy jeszcze nie informowali nas o tym fakcie, prosimy o wiadomość na adres mailowy: zjazdhpr@umk.pl
Organizacja Zjazdu. Przygotowania zgodnie z planem!
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem naszym Zjazdem przedstawiamy szereg najważniejszych informacji, przydatnych dla wszystkich uczestników.
Po wstępnej weryfikacji blisko 130 zgłoszeń osób chętnych do udziału w Zjeździe ustaliliśmy, że nasz Zjazd rozpocznie się w czwartek 21 września 2023 roku o godzinie 10.00 i będzie trwał do piątku 22 września do około 18.00.
Miejsce obrad na Wydziale Prawa i Administracji w Toruniu (ul. W. Bojarskiego 3) oraz opłata konferencyjna pozostają bez zmian. Bardzo prosimy, aby nie zwlekać z przelewem opłaty konferencyjnej, którą traktujemy jako szczególne potwierdzenie udziału w Zjeździe. Ostateczny termin przelewu opłaty konferencyjnej mija 31 maja 2023 r. W tym samym terminie oczekujemy na tytuły referatów i abstrakty!
Uprzejmie prosimy wszystkich uczestników, aby do końca marca br. zadbali o rezerwację noclegu/ów. Musimy uprzedzić, że na UMK rozpoczęły się obchody roku kopernikańskiego, których kumulacja nastąpi we wrześniu 2023 r. – miesiącu naszego Zjazdu. W tym czasie będzie się odbywać wiele konferencji uniwersyteckich i wydziałowych, także na naszym Wydziale. Informację o możliwych noclegach przedstawiamy w zakładce "Noclegi".